خط خطی های دلم

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

دستمو ول نکن...

گاهی آدم برفی ها هم سردشون میشه ...

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

تب دارم

فکر کنم قلبم از دوریت سرما خورده...

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

هنوزم شبا تا صبح صدبار از خواب بیدار میشم و گوشیمو چک میکنم....هنوزم وقتی کسی مزاحمم میشه احساس خیانت نسبت به تو رو میکنم....هنوزم دلم برات تنگ میشه...هنوزم وقتی تو خیابون راه میرم و اتفاقی یه دختر اسمتو صدا میزنه نفسم بند میاد و با تردید به طرف نگاه میکنم...هنوزم باهات تماس میگیرم اما هنوز اون خانومه جوابمو میده و میگه خاموشی...هنوزم باورم نشده که رفتی....

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

یادمه مادرم بهم می گفت دوستت نداره....

چه شجاعانه به خودم تلقین میکردم عکس حرف های مادرم رو....!

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

یادت میاد؟؟؟اون روزامون رو؟؟قدم زدن های دو نفره مون زیر بارون رو؟؟؟آخ اصلا حواسم نبود که آلزایمر فراموشی منو گرفتی.....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 4 آذر 1391سـاعت 22:0 نويسنده farnaz
яima